Met het oog op de lezer

Van persbericht tot tijdschrift. Van interview tot het neerzetten van een totale bladformule. Van printmedia tot digitale media. Elk facet van het journalistieke vak vraagt om een eigen benadering.


Hoe persoonlijk ook, journalistiek is geen egotripperij. De doelgroep mag nooit uit het oog worden verloren. Uiteindelijk schrijven we voor de lezer. Zonder lezer is de waarde van elk artikel tot nul gereduceerd.


Van concept tot aansprekend medium

Van concept tot aansprekend medium. Y.E.S.! staat u daar graag in bij. Van huisorgaan tot glossy. Van sponsored magazine tot een digitale uitgave. Y.E.S.! werkt het concept voor u uit, zet de ‘blad’formule neer en begeleidt het medium van A tot Z. Aantrekkelijk voor de lezer. En aantrekkelijk voor de adverteerder! Voor zogenaamde ‘Wereldtijdschriften’ zijn we niet in de wieg gelegd. Wel voor media die ook commercieel aantrekkelijk zijn. Een goed voorbeeld daarvan is het internationale bruidsmodevakblad European Bridal Buyer dat Y.E.S.! in 2010 voor de Engelse uitgever Ocean Media ontwikkelde.

Ellen Smink schreef jarenlang uiteenlopende artikelen voor grote publieksbladen als Margriet, TrosKompas, BeauMonde, Viva
en Glossy, diverse vaktijdschriften
voor de modebranche en
uiteenlopende sponsored magazines. Van 2001 tot 2007 was ze hoofdredacteur van de Nederlandse
en Belgische editie van
Bruid & Bruidegom Magazine en diverse bruidsgerelateerde
spin-offs.

mailto:info@yes-communicatie.nl?subject=onderwerp%20e-mail